Asiakaspalvelu

Palvelu on oman alan asiantuntijuutta ja vuorovaikutusta ihmisten kesken. Hyvä palvelu luo jälleenostoja ja saa aikaan lisämyyntiä. Hyvä palvelu lähtee oikeasta asenteesta ja taidosta keskittyä asiakkaaseen ja hänen tarpeisiinsa. Palvelun ammattilainen tuottaa asiakkaalle ”helppo ostaa ja helppo käyttää” –palvelukokemuksen.

Hyvä palvelu on taitoa, joka vaikuttaa suoraan yrityksen liiketoimintaan. Mercurin palveluvalmennukset kehittävät sekä asiakaspalvelussa että sisäisessä yhteistyössä tarvittavia palvelutaitoja ja myynnillisyyttä. Valmennuksissamme osallistujat laativat henkilökohtaisen toimintasuunnitelman omaan työhönsä. Lisäksi asioiden käytäntöön viemistä syvennetään verkko-oppimistehtävillä, ja osallistujalla on käytössään Mercuri Online -verkkokirjaston sisältö eri businessteemoista koko ohjelman ajan.


Jaa linkki

Asiakaspalvelun koulutus | Mercuri International Oy | mercurikoulutus.fi -otsikkokuva

Asiakaspalvelu on koko organisaation tehtävä

Kysy lisää /
ota yhteyttä

Tulosta

Toimivalla asiakaspalvelulla lisää tulosta ja tyytyväisiä asiakkaita

Asiakaspalvelun valmennukset