Asiakassuhdetta vahvistava myynti (408)

Myyntityylillä on väliä! Mietitkö, miten vahvistaa asiakassuhdettasi? Asiakassuhdetta vahvistava myynti -valmennus on suunniteltu myyjille ja kaikille asiakasvastuullisille, kaikille asiakastyötä tekeville henkilöille, jotka tarvitsevat keinoja asiakassuhteen syventämiseen ja laajentamiseen tuloksellisuuden varmistamiseksi. 

Erilaiset myyntitilanteet vaativat erilaisen lähestymistavan, näkemyksiä, joilla pystytään herättämään asiakas. Mercurin Myyntityyli –valmennuksissa kokeneet myyjät paneutuvat erilaisten myyntitilanteiden arviointiin ja tunnistamiseen. Ja tietenkin siihen, miten oma ja yrityksen myyntiprosessi ja lähestymistapa on erilainen eri tilanteissa

Valmennuksen sisältö

Katso, mitä tähän valmennukseen osallistuneet ovat kommentoineet:

 

Jaa linkki

Asiakassuhdetta vahvistava myynti -otsikkokuva
Kesto
6 kk (sis. 2 valmennuspäivää)
Seuraavat valmennuspäivien aloitukset
Kieli
suomi
Hinta
1990 € + ALV

Hinta sisältää valmennuspäivien lisäksi 6 kk rajattoman, henkilökohtaisen käyttöoikeuden Mercuri Online -verkkokirjastoon. Ilmoittautumisen yhteydessä veloitetaan verkkokirjasto- ja varausmaksuna 500 euroa / hlö. Osallistuja saa verkkokirjaston käyttöönsä, kun valmennuksen varausmaksu on maksettu. Valmennuksen loppulasku(t) erääntyy ennen kunkin valmennusjakson alkua, maksuehto 14 päivää netto, hintoihin lisätään arvonlisävero (ALV rek.).

Majoitus- ja ruokailukustannukset ja mahdolliset oheisohjelmat (esim. kuntotesti) eivät sisälly Mercurin valmennusten hintoihin, ellei valmennuksen tiedoissa ole toisin mainittu. Valmennuspäivät toteutetaan vahvistetun aikataulun (www.mercurikoulutus.fi) mukaisesti hotellissa / kokouskeskuksessa, ja osallistuja/yritys maksaa valmennuspäiviin kuuluvat kahvi- ja lounastarjoilut sekä kokoustilat ja oheispalvelut ja mahdollisen majoituksen suoraan palveluiden tarjoajalle.

Katso tästä ilmoittautumis-
ja peruutusehdot

Pyydä räätälöity tarjous /
ota yhteyttä

Tulosta

Asiakasvastuullinen, tavoitteletko asiakassuhteidesi syventämistä ja laajentamista - ja samalla tulosta businekselle!? Mietitkö, miten sopeutat oman kommunikointisi, teet lisämyyntiä ja toimit pitkäjänteisesti. Valmentajamme Vesa Hilevaara kertoo videolla tarkemmin lisää Asiakassuhdetta vahvistavan myyntityylin valmennuksesta.

Seuraavat ajankohdat

Asiakassuhdetta vahvistava myynti -valmennuksen sisältö

Opi tunnistamaan paremmin oma kommunikointityylisi ja asiakkaan käyttäytyminen erilaisissa vuorovaikutustilanteissa. Millaisilla keinoilla voit syventää ja laajentaa olemassaolevia asiakassuhteitasi, eli tehdä paremmin kauppaa nykyisten asiakkaidesi kanssa. Valmennuspäivillä työskentelemme tiiviisti suhteeseen perustuvan myyntityylin parissa (alustuksia ja keskustelua, henkilökohtaisia tehtäviä ja ryhmätöitä, tilanneharjoituksia ja oman työn analyyseja), ja lisäksi käytössäsi on Mercuri Online -verkkokirjasto 6 kk ajan

Suhteeseen perustuva myynti – milloin ja miten hyödynnät

  • Erilaiset myyntitilanteet ja -tyylit
  • Myyntitilanteen tunnistaminen
  • Suhteeseen perustuva myynti – mahdollisuudet ja riskit

Oman kommunikointitavan sopeuttaminen erilaisiin asiakkaisiin

  • Asiakkaiden päätöksenteko
  • JALO-profiili päätöksentekotilanteiden tunnistamisessa
  • Oman kommunikointitavan sopeuttaminen erilaisiin asiakastilanteisiin

Lisämyynnin aikaansaaminen

  • VIP-toimintatapa ja sen hyödyntäminen asiakastilanteissa
  • Asiakkaan odotusten ymmärtäminen ja hyödyntäminen lisämyyntitilanteissa
  • Myyjän aloitteellisuus ja rohkeus lisämyynnin perustana
  • Asiakassuhteen kehittäminen kohti kumppanuutta

Pitkäjänteisyys asiakassuhteissa

  • Avoimuuden kehittäminen asiakassuhteissa
  • Avoin ja tasavertainen kommunikointi asiakkaiden kanssa
  • Luottamus asiakassuhteen perustana

Käytäntöön viennin varmistaminen ja henkilökohtainen toimintasuunnitelma

Tutustu Mercuri Online verkkokirjastoon

Valmennus sisältää 6 kk Mercuri Online -verkkokirjaston rajattoman käytön

Lue lisää