B2B Social Selling (205)

Social Selling – sosiaalinen myynti

Parhaat myyjät ovat aina olleet oman aikakautensa parhaita "social sellereitä". Tämän päivän asiantunteva myyjä on aidosti asiakkaan asialla. B2B-myyjä kuuntelee, opastaa ja auttaa uutta, nykyistä ja toivottavasti tulevaa asiakasta. Avaintermejä onnistuneessa myyntityössä ovat kohtaaminen, vuorovaikutus, luottamus ja verkostot, kuten myös pitkäjänteisyys ja nopea reagointi. Vaikuttamisen kanavia, välineitä ja tapoja on useita.

Tärkeintä tämän päivän myyntityössä on olla siellä missä asiakkaatkin ovat, oikeaan aikaan, ja kohdata asiakas tarve- ja ostopolullaan. Itsestään selviä asioita jokaiselle myynnin ammattilaiselle. Mutta miten tätä kaikkea voisi tehdä ja toteuttaa tänään kenties hiukan tehokkaammin, kuin joskus aiemmin... B2B Social Selling -valmennuksemme avaa nykyajan myynnin ammattimaisen vaikuttamisen salat.

Valmennuksen sisältö


Jaa linkki

B2B Social Selling -otsikkokuva
Kesto
6 kk (sis. 2 valmennuspäivää)
Seuraavat valmennuspäivien aloitukset
  • 26.09.2017
  • 30.01.2018
  • 28.08.2018
Kieli
suomi
Hinta
1990 € + ALV

Hinta sisältää valmennuspäivien lisäksi 6 kk rajattoman, henkilökohtaisen käyttöoikeuden Mercuri Online -verkkokirjastoon. Ilmoittautumisen yhteydessä veloitetaan verkkokirjasto- ja varausmaksuna 500 euroa / hlö. Osallistuja saa verkkokirjaston käyttöönsä, kun valmennuksen varausmaksu on maksettu. Valmennuksen loppulasku(t) erääntyy ennen kunkin valmennusjakson alkua, maksuehto 14 päivää netto, hintoihin lisätään arvonlisävero (ALV rek.).

Majoitus- ja ruokailukustannukset ja mahdolliset oheisohjelmat (esim. kuntotesti) eivät sisälly Mercurin valmennusten hintoihin, ellei valmennuksen tiedoissa ole toisin mainittu. Valmennuspäivät toteutetaan vahvistetun aikataulun (www.mercurikoulutus.fi) mukaisesti hotellissa / kokouskeskuksessa, ja osallistuja/yritys maksaa valmennuspäiviin kuuluvat kahvi- ja lounastarjoilut sekä kokoustilat ja oheispalvelut ja mahdollisen majoituksen suoraan palveluiden tarjoajalle.

Katso tästä ilmoittautumis-
ja peruutusehdot

Pyydä räätälöity tarjous /
ota yhteyttä

Tulosta

Asiantunteva ja vaikuttava myyjä osaa luoda arvoa ja rakentaa luottamusta asiakkailleen. Hän on jatkuvassa vuorovaikutuksessa oman verkostonsa kanssa ja hyödyntää ammattimaisesti eri medioita ja kanavia työssään. Sosiaalisen ajan myyjä nopea, reagoiva ja aktiivinen.

Sosiaalisen myynnin päätavoitteena on että sekä nykyiset että potentiaaliset asiakkaasi näkevät ja kokevat myyjän arvoa tuottavana kumppanina. Parhaimmillaan onnistunut Social Selling tekeminen näkyy suoraan myynnin tehokkuudessa ja tuloksessa. Katso ja kuuntele, mitä Ville Lintula kertoo Mercurin B2B Social Selling valmennuksesta.

Seuraavat ajankohdat

B2B Social Selling (205)

Alkaa
ti 26.9.2017 klo 09:00
Päättyy
ke 27.9.2017 klo 17:00
Paikka
Clarion Helsinki Airport Hotel
Valmentaja
Ville Lintula
Kuvaus

Tutustu ja ota yhteyttä B2B Social Selling -valmennuksen toteuttajaan: Ville Lintula - Ville on myös sertifioitu LinkedIn SalesNavigator valmentaja.


Ilmoittaudu

B2B Social Selling (205)

Alkaa
ti 30.1.2018 klo 09:00
Päättyy
ke 31.1.2018 klo 17:00
Paikka
Paikka vahvistuu lähempänä ajankohtaa

Ilmoittaudu

B2B Social Selling (205)

Alkaa
ti 28.8.2018 klo 09:00
Päättyy
ke 29.8.2018 klo 17:00
Paikka
Paikka vahvistuu lähempänä ajankohtaa

Ilmoittaudu

B2B Social Selling -valmennuksen sisältö

Päivitä asiakastyöskentelysi tähän päivään!

B2B Social Selling -valmennuksemme on suunniteltu kokeneille B2B myyjille ja asiantuntijoille, jotka haluavat hyödyntää tehokkaasti erilaisia vaikuttamisen keinoja ja kanavia* ja onnistua entistä paremmin omassa päivittäisessä työskentelyssään. Saat B2B Social Selling -valmennuksesta eniten irti, kun myynnin perusasiat ovat hallussa.

B2B Social Selling -valmennuksen tavoitteena on, että löydät itsellesi parhaita ja toimivimpia keinoja ja tapoja hyödyntää monipuolisesti eri medioita ja kanavia omassa myyntityössäsi. Valmennuspäivillä työskentelemme tiiviisti tehokkaan ja vuorovaikutuksellisen myynnin parissa (alustuksia ja keskustelua, henkilökohtaisia tehtäviä ja ryhmätöitä, tilanneharjoituksia ja oman työn analyyseja), ja lisäksi käytössäsi on Mercuri Online -verkkokirjasto 6 kk ajan, jolloin voit hyödyntää sen koko sisältöä oman osaamisesi syventämiseksi. 

Social Selling vs. oma asiakastyöskentelysi ja yrityksesi myyntiprosessi

  • Ymmärrä asiakkaidesi erilaiset ostotavat ja ole läsnä asiakkaasi ostopolulla. Eli miten huomioit ja "yhdistät" muuttuneen ostokäyttäytymisen omaan myyntitoimintaasi?

Social Selling menestystekijät

  • Tunnista ja löydä oma paras tapasi tehdä vaikuttavaa myyntiä. Mitkä ovat sinulle kriittiset ja tarpeelliset työkalut ja keinot luoda arvoa ja luottamusta asiakkaillesi?

Social Selling käytännössä B2B-myyjän työssä

  • Hyödynnä monipuolisesti eri kanavien mahdollisuudet vaikuttamisessa. Miten toimit ja kehität omaa tekemistäsi? Miten pääset seuraavalle tasolle omassa #sose -työskentelyssäsi?

*käsittelemme B2B Social Selling -valmennuksessa sosiaalisen median (mm. LinkedIn, Sales Navigator, Twitter, Facebook jne.) hyödyntämistä myyntityössä. Periaate kuitenkin on, että eri some-kanavat ovat ”vain” työkaluja, välineitä toteuttaa myynnin vuorovaikutuksellisuutta. Emme siis keskity näiden kanavien käytön opetteluun, vaan siihen, mitä Social Selling parhaimmillaan on B2B-myyjän työssä. 

Tutustu Mercuri Online verkkokirjastoon

Valmennus sisältää 6 kk Mercuri Online -verkkokirjaston rajattoman käytön

Lue lisää