Hinnan myyminen (427)

Löydätkö itsesi usein hintakeskustelusta? Tunnistatko, mitä asiakas todellisuudessa vastustaa vastustaessaan hintaa? Hinnan myyminen -valmennuspäivä on tehopaketti hinnan ja muiden ehtojen myynnistä, B2B-myyjän ehdoton työkalupakki.

Valmennuksen sisältö

Katso, mitä tähän valmennukseen osallistuneet ovat kommentoineet:

 

Jaa linkki

Hinnan myyminen -otsikkokuva
Kesto
3 kk (sis. 1 valmennuspäivä)
Seuraavat valmennuspäivien aloitukset
Kieli
suomi
Hinta
995 € + ALV

Hinta sisältää valmennuspäivien lisäksi 3 kk rajattoman, henkilökohtaisen käyttöoikeuden Mercuri Online -verkkokirjastoon. Ilmoittautumisen yhteydessä veloitetaan verkkokirjasto- ja varausmaksuna 500 euroa / hlö. Osallistuja saa verkkokirjaston käyttöönsä, kun valmennuksen varausmaksu on maksettu. Valmennuksen loppulasku(t) erääntyy ennen kunkin valmennusjakson alkua, maksuehto 14 päivää netto, hintoihin lisätään arvonlisävero (ALV rek.).

Majoitus- ja ruokailukustannukset ja mahdolliset oheisohjelmat (esim. kuntotesti) eivät sisälly Mercurin valmennusten hintoihin, ellei valmennuksen tiedoissa ole toisin mainittu. Valmennuspäivät toteutetaan vahvistetun aikataulun (www.mercurikoulutus.fi) mukaisesti hotellissa / kokouskeskuksessa, ja osallistuja/yritys maksaa valmennuspäiviin kuuluvat kahvi- ja lounastarjoilut sekä kokoustilat ja oheispalvelut ja mahdollisen majoituksen suoraan palveluiden tarjoajalle.

Katso tästä ilmoittautumis-
ja peruutusehdot

Pyydä räätälöity tarjous /
ota yhteyttä

Tulosta

Seuraavat ajankohdat

Hinnan myyminen -valmennuksen sisältö

Löydä keinot käsitellä hintaa ja muita ehtoja asiakastilanteissasi! Valmennus sisältää ennakkokyselyn, jossa arvioit omia hinnanmyyntitaitojasi; vertaa omaa tulostasi kerättyyn kokonaistulokseen, ja tee omat päätökset työskentelyn kehittämiseksi.

Valmennuspäivän työskentelemme tiiviisti hinnan myymisen parissa (alustuksia ja keskustelua, henkilökohtaisia tehtäviä, ryhmätöitä ja tilanneharjoituksia), ja lisäksi käytössäsi on Mercuri Online -verkkokirjaston koko sisältö eri businessteemoista 3 kk ajan.

Hinnan merkitys nykyisessä markkinatilanteessa

Oma asenne hintoihin

  • Miten asenne ilmenee?
  • Mikä aiheuttaa asenteen?

Yrityksen kilpailukyky markkinoilla

  • Ehdot verrattuna kilpailijoihin
  • Hintapolitiikka ja kilpailukeinot

Asiakkaan hintavastustus

  • Todelliset syyt
  • Tekosyyt
  • Asiakkaan rooli

Hinnan myyminen

  • Asiakkaan saama hyöty ja vastasuorite
  • Hinnan merkityksen lieventäminen
  • Hinnan esittämisen ajankohta
  • Keinot hinnan myymiseksi

Tinkiminen

  • Miten suhtautua?
  • Annetaanko myönnytyksiä, ja jos annetaan, miten?

Kilpailevan ehdotuksen käsittely

  • Miten toimia?

Hinnan korotuksen esittäminen

  • Miten esittää nykyisille asiakkaille?

Päätös oman työskentelyn kehittämisestä

Tutustu Mercuri Online verkkokirjastoon

Valmennus sisältää 3 kk Mercuri Online -verkkokirjaston rajattoman käytön

Lue lisää