Myynnillinen asiakaspalvelu (301)

Kuka, missä ja milloin on asiakkaasi? Miten kohtaat sisäiset ja ulkoiset asiakkaat erilaisissa vuorovaikutustilanteissa - ja teet palvelusta aidon kilpailuedun? Mitä myynti on, ja mikä on myynnin vaikutus yrityksen tulokseen? Omalla työpanoksella ja tavoitteellisella tekemisellä voi vaikuttaa todella paljon asiakkaan kokemukseen, asiakastyytyväisyyteen ja tulokseen.

Valmennuksen sisältö

Katso, mitä tähän valmennukseen osallistuneet ovat kommentoineet:

 

Jaa linkki

Myynnillinen asiakaspalvelu -otsikkokuva
Kesto
6 kk (sis. 2 valmennuspäivää)
Seuraavat valmennuspäivien aloitukset
  • 15.05.2018
  • 22.11.2017
  • 20.11.2018
Kieli
suomi
Hinta
1990 € + ALV

Hinta sisältää valmennuspäivien lisäksi 6 kk rajattoman, henkilökohtaisen käyttöoikeuden Mercuri Online -verkkokirjastoon. Ilmoittautumisen yhteydessä veloitetaan verkkokirjasto- ja varausmaksuna 500 euroa / hlö. Osallistuja saa verkkokirjaston käyttöönsä, kun valmennuksen varausmaksu on maksettu. Valmennuksen loppulasku(t) erääntyy ennen kunkin valmennusjakson alkua, maksuehto 14 päivää netto, hintoihin lisätään arvonlisävero (ALV rek.).

Majoitus- ja ruokailukustannukset ja mahdolliset oheisohjelmat (esim. kuntotesti) eivät sisälly Mercurin valmennusten hintoihin, ellei valmennuksen tiedoissa ole toisin mainittu. Valmennuspäivät toteutetaan vahvistetun aikataulun (www.mercurikoulutus.fi) mukaisesti hotellissa / kokouskeskuksessa, ja osallistuja/yritys maksaa valmennuspäiviin kuuluvat kahvi- ja lounastarjoilut sekä kokoustilat ja oheispalvelut ja mahdollisen majoituksen suoraan palveluiden tarjoajalle.

Katso tästä ilmoittautumis-
ja peruutusehdot

Pyydä räätälöity tarjous /
ota yhteyttä

Tulosta

Kaipaatko ymmärrystä myynnistä ja sen vaikutuksesta yrityksen tulokseen? Entä miten voit omalla työpanoksellasi ja tavoitteellisella tekemiselläsi vaikuttaa tulokseen? Valmentajamme Virpi Teronen kertoo videolla Mercurin valmennuksesta Myynnillinen asiakaspalvelu.

Seuraavat ajankohdat

Myynnillinen asiakaspalvelu (301)

Alkaa
ti 15.5.2018 klo 09:00
Päättyy
ke 16.5.2018 klo 17:00
Paikka
Paikka vahvistuu lähempänä ajankohtaa

Ilmoittaudu

Myynnillinen asiakaspalvelu (301)

Alkaa
ke 22.11.2017 klo 09:00
Päättyy
to 23.11.2017 klo 17:00
Paikka
Paikka vahvistuu lähempänä ajankohtaa

Ilmoittaudu

Myynnillinen asiakaspalvelu (301)

Alkaa
ti 20.11.2018 klo 09:00
Päättyy
ke 21.11.2018 klo 17:00
Paikka
Paikka vahvistuu lähempänä ajankohtaa

Ilmoittaudu

Myynnillinen asiakaspalvelu -valmennuksen sisältö

Myynnillinen asiakaspalvelu -valmennus on suunniteltu kaikille erilaisissa, sekä sisäisissä että ulkoisissa, asiakaspalvelutehtävissä toimiville henkilöille. Saat Myynnillinen asiakaspalvelu –valmennukselta näkemyksiä, työkaluja ja keinoja parantaa ja syventää omaa asiakastyöskentelyäsi. Valmennuspäivä sisältää alustuksia, ryhmätöitä ja henkilökohtaisia tehtäviä - ja lisäksi käytössäsi on koko Mercuri Online -verkkokirjaston sisältö.

Palvelun merkitys itselle ja yritykselle

  • yrityksen menestykseen vaikuttavat tekijät
  • oma roolini asiakaspalvelussa
  • palvelun merkitys yrityksen menestykselle

Hyvän palvelun tunnuspiirteet

  • asiakkaan odotukset ja kokemukset palvelutilanteessa
  • palvelun arviointi
  • hyvän palvelun ydinasiat

Myönteinen vuorovaikutus palvelutilanteissa

  • oman asennoitumiseni merkitys
  • persoonan huomioon ottaminen vuorovaikutuksessa
  • erilaiset vuorovaikutustilanteet ja niiden hallinta

Omien palvelutilanteiden hyödyntäminen myynnillisesti

  • myyntimahdollisuuksien tunnistaminen

Asiakaskeskeinen argumentointi

  • kysymysten käyttö lisämyyntitilanteessa
  • ratkaisuehdotuksen perusteleminen asiakkaalle

Asiakkaan vastaväitteiden myönteinen käsittely

  • asiakkaan ohjaaminen päätökseen

Vaativien asiakastilanteiden hallinta

  • valitusten käsitteleminen
  • oma toimintani haastavissa asiakastilanteissa

Suosittelemamme online-materiaalit

suomenkieliset suomenkieliset
  1. Mitä on korkealaatuinen asiakaspalvelu?
  2. Asiakkaiden odotuksia vastaavan palvelun tarjoaminen
  3. Opi kuuntelemaan aktiivisesti
  4. Tyytymättömästä asiakkaasta huolehtiminen.
Tutustu Mercuri Online verkkokirjastoon

Valmennus sisältää 6 kk Mercuri Online -verkkokirjaston rajattoman käytön

Lue lisää