Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen (100)

Kaipaatko taitoja arvioida, suunnitella ja kehittää organisaatiosi toimintaa ja ihmisten työskentelyä ja kehittymistä? Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen -valmennusohjelma on suunniteltu myynti-, markkinointi- ja tuoteryhmäpäälliköille ja -johtajille, joiden tehtäviin kuuluu organisaation toiminnan suunnittelu ja kehittäminen. Saat toimivan paketin työvälineitä ja menetelmiä omaan johtamistyöhösi.

Valmennuksen sisältö

Katso, mitä tähän valmennukseen osallistuneet ovat kommentoineet:

 

Jaa linkki

Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen -otsikkokuva
Kesto
9 kk (sis. 2 + 2 valmennuspäivää)
Seuraavat valmennuspäivien aloitukset
  • 30.10.2017
Kieli
suomi
Hinta
3600 € + ALV

Hinta sisältää valmennuspäivien lisäksi 9 kk rajattoman, henkilökohtaisen käyttöoikeuden Mercuri Online -verkkokirjastoon. Ilmoittautumisen yhteydessä veloitetaan verkkokirjasto- ja varausmaksuna 500 euroa / hlö. Osallistuja saa verkkokirjaston käyttöönsä, kun valmennuksen varausmaksu on maksettu. Valmennuksen loppulasku(t) erääntyy ennen kunkin valmennusjakson alkua, maksuehto 14 päivää netto, hintoihin lisätään arvonlisävero (ALV rek.).

Majoitus- ja ruokailukustannukset ja mahdolliset oheisohjelmat (esim. kuntotesti) eivät sisälly Mercurin valmennusten hintoihin, ellei valmennuksen tiedoissa ole toisin mainittu. Valmennuspäivät toteutetaan vahvistetun aikataulun (www.mercurikoulutus.fi) mukaisesti hotellissa / kokouskeskuksessa, ja osallistuja/yritys maksaa valmennuspäiviin kuuluvat kahvi- ja lounastarjoilut sekä kokoustilat ja oheispalvelut ja mahdollisen majoituksen suoraan palveluiden tarjoajalle.

Katso tästä ilmoittautumis-
ja peruutusehdot

Pyydä räätälöity tarjous /
ota yhteyttä

Tulosta

Menestyjiä ovat ne myynti- ja asiantuntijaorganisaatiot, jotka pystyvät nopeasti sopeutumaan uuteen toimintaympäristöön, kokeilemaan ja oppimaan. Myynti- ja markkinointijohto on vastuussa siitä, miten asiakkaille luodaan todellista ja mitattavaa arvoa. Valmentajamme, myynnin johtamisen asiantuntija Marko Majamäki kertoo taustoja Mercurin valmennuksesta Myynti- ja palveluorganisaation johdolle.

Seuraavat ajankohdat

Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen (100)

Vaihe 1
100A68
Alkaa
ma 30.10.2017 klo 08:30
Päättyy
ti 31.10.2017 klo 17:00
Paikka
Cumulus Resort Airport Congress Center, Vantaa
Vaihe 2
100B68
Alkaa
ti 12.12.2017 klo 08:30
Päättyy
ke 13.12.2017 klo 17:00
Paikka
Cumulus Resort Airport Congress Center, Vantaa

Ilmoittaudu

Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen -valmennuksen sisältö

Myynti- ja palveluorganisaation toiminnan johtaminen ja kehittäminen -valmennus on kaksivaiheinen (2 + 2 päivää), ja lisäksi Mercuri Online -verkkokirjasto on käytössäsi 9 kk. Valmennuspäivien välillä laadit kehittämissuunnitelman omalle vastuualueellesi - ohjelman aikana saat keinoja ja työkaluja tämän kehittämissuunnitelman viemiseksi myös oikeasti käytäntöön.

Johtamisen ja kehittämisen lähtökohdat

  • myyntiorganisaation merkitys yrityksen tuloksen kannalta
  • myynnin johtaja ihmisten ja asioiden johtajana

Markkinoilla menestyminen

  • markkinoiden kehitystrendien tiedostaminen
  • muutostrendien vaikutusten huomioiminen omassa organisaatiossa
  • organisaation toiminnan suunnittelu pidemmällä ja lyhyemmällä tähtäimellä
  • yrityksen tavoitteet, linjanvedot ja työskentelyperiaatteet

Tavoitteisiin pääsemisen edellyttämän työpanoksen, pätevyyksien ja resurssien arviointi

  • asiakasyhteistyöprosessi ja sen vaiheistus
  • myyjien työskentelyn ja ajankäytön arviointi
  • asiakaskunnan arviointi
  • keskittyminen oleelliseen

Asiakaspalvelun arviointi

  • palvelun merkitys yrityksen kilpailukeinona
  • asiakkaiden odotukset hyvältä palvelulta
  • oikea asenne ja asiakaslähtöisyys

Myynti- ja palveluhenkilöstön järjestelmällinen kehittäminen

  • kehittämisen haasteet
  • johdon rooli ja kehittämisen keinot

Strategiset muutokset ja niiden vieminen käytäntöön

  • johtaminen muutoksessa

Asenteisiin ja motivaatioon vaikuttaminen

  • psyykkisen toimintakyky ja sen ylläpitäminen
  • työskentely paineen alaisena
  • johdon rooli ja keinot henkilöstön sitouttamisessa ja motivoinnissa

Henkilöjohtamisen arviointi ja kehittäminen

  • johtamisen tarve eri tehtävissä ja tilanteissa
  • oma johtamistyylini
  • päätökset oman johtamisen tehostamiseksi

Johtajan vuorovaikutus

  • yrityksen tavoitteiden ja linjanvetojen viestittäminen henkilöstölle
  • henkilökohtaisen viestinnän korostuva merkitys
  • palautteen antaminen ja vastaanottaminen
  • kokoukset ja kehityskeskustelut johtamisen välineinä

Recommended Online materials

englanninkieliset englanninkieliset
  1. Mikä on yrityksen strategia?
  2. Viitekehys strategisen projektin laadintaan
  3. SWOT-analyysin laatiminen
Tutustu Mercuri Online verkkokirjastoon

Valmennus sisältää 9 kk Mercuri Online -verkkokirjaston rajattoman käytön

Lue lisää