Tehokas avainasiakastyöskentely (412)

Vastaatko yrityksesi avainasiakkaiden kanssa työskentelystä ja avainasiakastyöskentelyn kehittämisestä? Missä jamassa omien asiakkuuksiesi avainasiakassuunnitelmat ovat?

Tutkimustemme mukaan menestyvissä yrityksissä avainasiakastyöskentelyllä on oma myyntiprosessinsa ja vastuuhenkilöt. Tällä suunnittelupainotteisella valmennuksella osallistuja oppii ottamaan huomioon sekä oman että asiakasyrityksen tarjoamat mahdollisuudet laatiessaan toimintasuunnitelmaa itse valitsemansa avainasiakkaan hoitamiseksi.  

Valmennuksen sisältö

Katso, mitä tähän valmennukseen osallistuneet ovat kommentoineet:

 

Jaa linkki

Tehokas avainasiakastyöskentely -otsikkokuva
Kesto
9 kk (sis. 2 + 2 = 4 valmennuspäivää)
Seuraavat valmennuspäivien aloitukset
  • 14.11.2016
  • 30.10.2017
Kieli
suomi
Hinta
3200 € + ALV

Hinta sisältää valmennuspäivien lisäksi 9 kk rajattoman, henkilökohtaisen käyttöoikeuden Mercuri Online -verkkokirjastoon. Ilmoittautumisen yhteydessä veloitetaan verkkokirjasto- ja varausmaksuna 500 euroa / hlö. Osallistuja saa verkkokirjaston käyttöönsä, kun valmennuksen varausmaksu on maksettu. Valmennuksen loppulasku(t) erääntyy ennen kunkin valmennusjakson alkua, maksuehto 14 päivää netto, hintoihin lisätään arvonlisävero (ALV rek.).

Majoitus- ja ruokailukustannukset ja mahdolliset oheisohjelmat (esim. kuntotesti) eivät sisälly Mercurin valmennusten hintoihin, ellei valmennuksen tiedoissa ole toisin mainittu. Valmennuspäivät toteutetaan vahvistetun aikataulun (www.mercurikoulutus.fi) mukaisesti hotellissa / kokouskeskuksessa, ja osallistuja/yritys maksaa valmennuspäiviin kuuluvat kahvi- ja lounastarjoilut sekä kokoustilat ja oheispalvelut ja mahdollisen majoituksen suoraan palveluiden tarjoajalle.

Katso tästä ilmoittautumis-
ja peruutusehdot

Pyydä räätälöity tarjous /
ota yhteyttä

Tulosta

Miten kannattaa toimia, kun vastaat työskentelystä ja sen kehittämisestä yrityksen avainasiakkaiden kanssa. Valmentajamme Petri Ylenius kertoo Mercurin valmennuksesta Tehokas avainasiakastyöskentely, kuinka mm. yhdessä ryhmän kanssa sparraten tehdään konkreettinen avainasiakassuunnitelma omalle asiakkaallesi.

Seuraavat ajankohdat

Tehokas avainasiakastyöskentely (412)

412A48
Alkaa
ma 14.11.2016 klo 09:00
Päättyy
ti 15.11.2016 klo 17:00
Paikka
Rantasipi Airport Congress Center, Vantaa
412B48
Alkaa
ti 24.1.2017 klo 09:00
Päättyy
ke 25.1.2017 klo 17:00
Paikka
Suomen Urheiluopisto, Vierumäki
Valmentaja
Petri Maliranta

Ilmoittaudu

Tehokas avainasiakastyöskentely (412)

Vaihe 1
412A50
Alkaa
ma 30.10.2017 klo 09:00
Päättyy
ti 31.10.2017 klo 17:00
Paikka
Cumulus Resort Airport Congress Center, Vantaa
Vaihe 2
412B50
Alkaa
ma 11.12.2017 klo 09:00
Päättyy
ti 12.12.2017 klo 17:00
Paikka
Cumulus Resort Airport Congress Center, Vantaa
Valmentaja
Petteri Immonen

Ilmoittaudu

Tehokas avainasiakastyöskentely -valmennuksen sisältö

Valmennus perustuu Mercurin Key Account Management –konseptiin, joka on kehitetty yhteistyössä sveitsiläisen St Gallenin yliopiston kanssa. Valmennuspäivien aikana teet konkreettisen avainasiakassuunnitelman omalle asiakkaallesi - sparraustukena ovat Mercurin valmentaja ja koko ryhmä.

Valmennuspäivät ovat kahdessa jaksossa, ja niiden välillä analysoit projektityönä valitun asiakkaan nykytilanteen ja muodostat siitä tarvittavan tietokannan. Lisäksi käytössäsi on Mercuri Online -verkkokirjaston koko sisältö eri businessteemoista 9 kk ajan.

Avainasiakastyöskentelyn trendit

St Gallen KAM Concept suunnittelun viitekehyksenä

Avainasiakastyöskentelyn periaatteet ja kehitysvaiheet

Avainasiakkaiden määrittely ja valinta

Avainasiakkaiden hoidon suunnittelu

  • Strategia: Selvitä ja ymmärrä juuri tämän asiakkaan tilanne ja määrittele riittävän kattavasti lähestymistapa ja tavoitteet.
  • Ratkaisut: Selvitä nykyinen ja potentiaalinen käyttö/ostomahdollisuus ja kilpailutilanne sekä suunnittele, myy ja toimita oikeat ratkaisut oikealla tavalla.
  • Ihmiset: Kokoa juuri tälle asiakkaalle sopiva tiimi sekä varmista tiimin kompetenssi ja toimivuus.
  • Johtaminen: Varmista toimivat prosessit ja työtavat, varmista vuorovaikutus ja yhteistyö, johda yksilöitä ja ryhmää.
  • Mittaaminen: Määrittele kriittiset menestystekijät juuri tätä asiakasta varten, varmista mittaaminen ja tulosten hyödyntäminen.

Asiakashoitosuunnitelmaan tarvittavien tietojen kerääminen

Avainasiakassuunnitelman käyttöönotto

Suosittelemamme online-materiaalit

suomenkieliset suomenkieliset
  1. TPP-konsepti
  2. Myyntityylit
Tutustu Mercuri Online verkkokirjastoon

Valmennus sisältää 9 kk Mercuri Online -verkkokirjaston rajattoman käytön

Lue lisää